Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68545
Title: Boostin second language acquisition strategies: a proposal for personalised learning coaching
Authors: Caputo Toscano, Mónica Liliana
Director: Oxbrow, Gina Louise 
UNESCO Clasification: 570111 Enseñanza de lenguas
Keywords: Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza
Issue Date: 2016
Description: Grado en Lenguas Modernas
Department: Departamento de Filología Moderna
Faculty: Facultad de Filología
Degree: Grado en Lenguas Modernas
URI: http://hdl.handle.net/10553/68545
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (980,04 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.