Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68545
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOxbrow, Gina Louisees
dc.contributor.authorCaputo Toscano, Mónica Lilianaes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:35:14Z-
dc.date.available2018-10-03T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:35:14Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/68545-
dc.descriptionGrado en Lenguas Modernasen_US
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Estudio y enseñanzaes
dc.titleBoostin second language acquisition strategies: a proposal for personalised learning coachinges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Modernaes
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet750000es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.numberofpages45 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-41413es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (980,04 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

40
checked on May 4, 2024

Download(s)

13
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.