Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/68526
Title: L2 learners' motivation: how teachers use technology to boost students' learning?
Authors: Rodríguez Espino, Cristopher Luis
Director: Fernández Martínez, Dolores 
UNESCO Clasification: 570111 Enseñanza de lenguas
Keywords: Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza
Issue Date: 2016
Description: Grado en Lenguas Modernas
Department: Departamento de Filología Moderna
Faculty: Facultad de Filología
Degree: Grado en Lenguas Modernas
URI: http://hdl.handle.net/10553/68526
Rights: Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,23 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Page view(s)

74
checked on Oct 31, 2024

Download(s)

31
checked on Oct 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.