Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68432
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCabrera Abreu, Mercedeses
dc.contributor.authorSantana Hernández, Dáciles
dc.date.accessioned2020-01-23T03:31:59Z-
dc.date.available2018-05-03T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:31:59Z-
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68432-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Pronunciaciónes
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Estudio y enseñanzaes
dc.titlePractical study of the differences in the intonation of wh-questions and yes-no questions between native English speakers ans Spanish learners of Englishes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Modernaes
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.identifier.absysnet745394es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.currensHostinges
dc.description.numberofpages54 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-36983es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (1,43 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

73
checked on Oct 31, 2024

Download(s)

19
checked on Oct 31, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.