Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68432
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Cabrera Abreu, Mercedes | es |
dc.contributor.author | Santana Hernández, Dácil | es |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T03:31:59Z | - |
dc.date.available | 2018-05-03T00:00:00Z | es |
dc.date.available | 2020-01-23T03:31:59Z | - |
dc.date.issued | 2015 | en_US |
dc.identifier.other | contentdm-postulpgc | es |
dc.identifier.uri | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/68432 | - |
dc.format | es | |
dc.language | spa | en_US |
dc.rights | Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC | es |
dc.subject | 570111 Enseñanza de lenguas | en_US |
dc.subject.other | Inglés (Lengua)-Pronunciación | es |
dc.subject.other | Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza | es |
dc.title | Practical study of the differences in the intonation of wh-questions and yes-no questions between native English speakers ans Spanish learners of English | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
dc.type | BachelorThesis | en_US |
dc.contributor.departamento | Departamento de Filología Moderna | es |
dc.contributor.facultad | Facultad de Filología | en_US |
dc.identifier.absysnet | 745394 | es |
dc.type2 | Trabajo final de grado | en_US |
dc.identifier.currens | Hosting | es |
dc.description.numberofpages | 54 p. | es |
dc.utils.revision | Sí | en_US |
dc.identifier.matricula | TFT-36983 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.contributor.titulacion | Grado en Lenguas Modernas | es |
item.grantfulltext | restricted | - |
item.fulltext | Con texto completo | - |
crisitem.advisor.dept | GIR Discourse, Communication and Society | - |
crisitem.advisor.dept | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
Appears in Collections: | Trabajo final de grado Restringido ULPGC |
Page view(s)
73
checked on Oct 31, 2024
Download(s)
19
checked on Oct 31, 2024
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.