Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/67716
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEscandell Bermúdez, María Olgaes
dc.contributor.authorHernández Luzardo, Patricia Lourdeses
dc.date.accessioned2020-01-23T03:06:50Z-
dc.date.available2017-06-02T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:06:50Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/67716-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject610202 Problemas de aprendizajeen_US
dc.titleLa interacción social en el alumnado con TEAes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología Y Sociologíaes
dc.identifier.absysnet734030es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.description.notasGrado en Educación Primariaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-40472es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (3,41 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on Feb 11, 2023

Download(s)

14
checked on Feb 11, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.