Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/67709
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Cecic Mladinic, Daniela | es |
dc.contributor.author | Hamilton González, Helena | es |
dc.date.accessioned | 2020-01-23T03:06:46Z | - |
dc.date.available | 2017-06-01T00:00:00Z | es |
dc.date.available | 2020-01-23T03:06:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | en_US |
dc.identifier.other | contentdm-postulpgc | es |
dc.identifier.uri | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/67709 | - |
dc.format | es | |
dc.language | spa | en_US |
dc.rights | Acceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGC | es |
dc.subject | 570111 Enseñanza de lenguas | en_US |
dc.subject.other | Educación primaria-Trabajos Fin de Grado | es |
dc.subject.other | Inglés (Lengua)-Estudio y enseñanza | es |
dc.title | Motivating listening and speaking activities in Swedish and Canarian school contexts for 6-8 year olds | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
dc.type | BachelorThesis | en_US |
dc.contributor.departamento | Departamento de Didácticas Especiales | es |
dc.contributor.facultad | Facultad de Ciencias de la Educación | en_US |
dc.identifier.absysnet | 735457 | es |
dc.type2 | Trabajo final de grado | en_US |
dc.identifier.currens | Hosting | es |
dc.description.numberofpages | 23 p. | es |
dc.utils.revision | Sí | en_US |
dc.identifier.matricula | TFT-39189 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.contributor.titulacion | Grado en Educación Primaria | es |
item.fulltext | Con texto completo | - |
item.grantfulltext | restricted | - |
crisitem.advisor.dept | GIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity | - |
Appears in Collections: | Trabajo final de grado Restringido ULPGC |
Page view(s)
103
checked on Mar 29, 2025
Download(s)
30
checked on Mar 29, 2025
Google ScholarTM
Check
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.