Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/67680
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Suárez, José Antonioes
dc.contributor.authorSantana Medina, María Lorenaes
dc.date.accessioned2020-01-23T03:05:28Z-
dc.date.available2017-05-26T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T03:05:28Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/67680-
dc.formatpdfes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherEducación infantil-Trabajos Fin de Gradoes
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Estudio y enseñanzaes
dc.titleUse of the total physical response method in teaching English to young childrenes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especialeses
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.identifier.absysnet735300es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.currensHostinges
dc.description.numberofpages21 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-39415es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (202,83 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

64
checked on Sep 21, 2024

Download(s)

22
checked on Sep 21, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.