Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/67326
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Suárez, José Antonioes
dc.contributor.authorCastellano López, Danieles
dc.date.accessioned2020-01-23T02:58:54Z-
dc.date.available2017-01-25T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T02:58:54Z-
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/67326-
dc.formatpdfes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.subject.otherEducación primaria-Trabajos Fin de Gradoes
dc.subject.otherInglés (Lengua)-Estudio y enseñanzaes
dc.titleA use of total physical response and storytelling in an EFL classroomes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especialeses
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.identifier.absysnet730815es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.currensHostinges
dc.description.numberofpages20 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-35363es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextrestricted-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (156,19 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.