Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/65885
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAtienza Regife, Francisco Manuel-
dc.contributor.authorHenríquez González, Verónica-
dc.date.accessioned2020-01-23T00:07:57Z-
dc.date.available2013-11-25T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-23T00:07:57Z-
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/65885-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject610202 Problemas de aprendizajeen_US
dc.subject.otherEducación infantil - Trabajos fin de gradoen_US
dc.subject.otherNiños hiperactivosen_US
dc.subject.otherHiperactividaden_US
dc.titleMedidas de intervención en niños con TDAH en educación infantilen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.identifier.absysnet691726es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.currensHostinges
dc.description.numberofpages36 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (2,9 MB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.