Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/65611
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGonzález Quintana, Carolina-
dc.contributor.authorGarcía Méndez, Vanessa B.-
dc.date.accessioned2020-01-22T21:26:46Z-
dc.date.available2013-10-31T00:00:00Zes
dc.date.available2020-01-22T21:26:46Z-
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.othercontentdm-postulpgces
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/65611-
dc.formatPDFes
dc.languagespaen_US
dc.rightsAcceso restringido para la comunidad universitaria de la ULPGCes
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherEducación infantil - Trabajos fin de gradoen_US
dc.subject.otherInglés (Lengua) - Estudio y enseñanzaen_US
dc.titleAcercamiento del inglés en la etapa de educación infantilen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.identifier.absysnet690349es
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.currensHostinges
dc.description.numberofpages27 p.es
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Restringido ULPGC
Thumbnail
Adobe PDF (557,72 kB)
This file is reserved to the following groups: autenticados
Show simple item record

Page view(s)

59
checked on Sep 28, 2024

Download(s)

18
checked on Sep 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.