Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/58757
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Luján-García, Carmen | en_US |
dc.date.accessioned | 2019-12-16T19:47:25Z | - |
dc.date.available | 2019-12-16T19:47:25Z | - |
dc.date.issued | 2010 | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-84-370-7206-7 | en_US |
dc.identifier.other | Dialnet | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/58757 | - |
dc.language | eng | en_US |
dc.source | Interacció comunicativa i ensenyament de llengües / coord. por Adela Costa, M.D. García, Pilar García, Paulina Ribera Aragüete, Angustias Iglesias, Mateo del Pozo, Carmen Rodríguez Pérez, p. 447-454 | en_US |
dc.subject | 58 Pedagogía | en_US |
dc.title | The use of new technologies in the English language classroom : which ones are preferred by students? | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bookPart | en_US |
dc.type | BookPart | en_US |
dc.identifier.url | http://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3679636 | - |
dc.description.lastpage | 454 | - |
dc.description.firstpage | 447 | - |
dc.investigacion | Ciencias Sociales y Jurídicas | en_US |
dc.type2 | Capítulo de libro | en_US |
dc.contributor.authordialnetid | 227755 | - |
dc.identifier.dialnet | 3679636ARTLIB | - |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
item.grantfulltext | none | - |
item.fulltext | Sin texto completo | - |
crisitem.author.dept | GIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales | - |
crisitem.author.dept | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0001-7050-777X | - |
crisitem.author.parentorg | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
crisitem.author.fullName | Luján García, Carmen Isabel | - |
Appears in Collections: | Capítulo de libro |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.