Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/58757
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLuján-García, Carmenen_US
dc.date.accessioned2019-12-16T19:47:25Z-
dc.date.available2019-12-16T19:47:25Z-
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.isbn978-84-370-7206-7en_US
dc.identifier.otherDialnet-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/58757-
dc.languageengen_US
dc.sourceInteracció comunicativa i ensenyament de llengües / coord. por Adela Costa, M.D. García, Pilar García, Paulina Ribera Aragüete, Angustias Iglesias, Mateo del Pozo, Carmen Rodríguez Pérez, p. 447-454en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.titleThe use of new technologies in the English language classroom : which ones are preferred by students?en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.urlhttp://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=3679636-
dc.description.lastpage454-
dc.description.firstpage447-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.contributor.authordialnetid227755-
dc.identifier.dialnet3679636ARTLIB-
dc.identifier.ulpgces
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR Estudios sociolingüísticos y socioculturales-
crisitem.author.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.orcid0000-0001-7050-777X-
crisitem.author.parentorgDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
crisitem.author.fullNameLuján García, Carmen Isabel-
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show simple item record

Page view(s)

97
checked on Nov 1, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.