Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/5488
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAznar Díaz, Inmaculadaen_US
dc.contributor.authorHinojo Lucena, Francisco Javieren_US
dc.date.accessioned2011-05-24T02:31:00Z
dc.date.accessioned2018-03-07T09:09:50Z-
dc.date.available2011-05-24T04:01:00Z
dc.date.available2018-03-07T09:09:50Z-
dc.date.issued2004en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/5488-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Las Palmas de Gran Canaria: Servicio de Publicaciones, Universidad de Las Palmas de Gran Canaria, 1984- ISSN 0213-0610, n.13, 2004, p. 117en_US
dc.subject58 Pedagogíaes
dc.titleUso pedagógico de las Tecnologías de la Información y Comunicación (TIC) en los Centros de Formación Ocupacional: percepción de alumnos formados en Andalucíaen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.compliance.driver1es
dc.identifier.absysnet235347es
dc.identifier.crisid-;-
dc.investigacionArtes y Humanidadeses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Artículoen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Guiniguada. 2ª Etapa. n.13, 2004 
Artículos
Thumbnail
Adobe PDF (1,43 MB)
Show simple item record

Page view(s)

3
checked on May 30, 2020

Download(s)

13
checked on May 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.