Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/43325
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorBeerli Palacio, María Asunciónen_US
dc.contributor.authorMartín Santana, Josefa Deliaen_US
dc.date.accessioned2018-11-21T14:17:31Z-
dc.date.available2018-11-21T14:17:31Z-
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.issn1131-6837en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/43325-
dc.description.abstractThe aim of this paper is to measure the advertising effectiveness of two formats of on-line advertisements, namely, large-button advertisements and contextual advertisements, and to determine the factors which, on the basis of the reviewed literature, influence advertising effectiveness. The context of application is blog type web pages, which, despite the significant increase in their use, have not received attention in the field of the advertising research. The results reflect that there are differences in the advertising effectiveness of the two formats and that the factors that influence are attitude to the blog, involvement with the product advertised and the length of the visit to the blog.en_US
dc.languagespaen_US
dc.publisher1131-6837
dc.relation.ispartofCuadernos de Gestionen_US
dc.sourceCuadernos de Gestion[ISSN 1131-6837],v. 10, p. 17-42en_US
dc.subject531101 Publicidaden_US
dc.subject.otherPublicidaden_US
dc.subject.otherBlogsen_US
dc.titleThe effectiveness of banner ads on blogsen_US
dc.title.alternativeLa eficacia de la publicidad on-line en el contexto de los blogsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articlees
dc.typeArticlees
dc.identifier.doi10.5295/cdg.100186ab
dc.identifier.scopus84864377844-
dc.identifier.isi000420086100001
dc.contributor.authorscopusid56035879200-
dc.contributor.authorscopusid9132741700
dc.contributor.authorscopusid20434158000-
dc.description.lastpage42-
dc.description.firstpage17-
dc.relation.volume10-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.contributor.daisngid4513149
dc.contributor.daisngid6802554
dc.contributor.wosstandardWOS:Palacio, AB
dc.contributor.wosstandardWOS:Santana, JDM
dc.date.coverdateDiciembre 2010
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1457-0250-
crisitem.author.orcid0000-0002-1149-2544-
crisitem.author.orcid0000-0002-7078-0271-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameBeerli Palacio, María Asunción-
crisitem.author.fullNameMartín Santana, Josefa Delia-
Colección:Artículos
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