Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/43297
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorBeerli Palacio, María Asunciónen_US
dc.contributor.authorMartín Santana, Josefa Deliaen_US
dc.date.accessioned2018-11-21T14:05:25Z-
dc.date.available2018-11-21T14:05:25Z-
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.issn1865-1984en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/43297-
dc.description.abstractOur aim is to study the behavior of blood donors by distinguishing donors from non-donors and within donors if they donate frequently, occasionally or have donated only once. To this end we study the determining factors in their behavior, analyzing the possible differences between segments in terms of their sociodemographic characteristics, motivations, inhibitors, and facilitators of behavior, possible incentives to donate blood and lastly their predisposition to donate.en_US
dc.languageengen_US
dc.publisher1865-1984-
dc.relation.ispartofInternational Review on Public and Nonprofit Marketingen_US
dc.sourceInternational Review on Public and Nonprofit Marketing[ISSN 1865-1984],v. 12, p. 253-266en_US
dc.subject531105 Marketing (comercialización)en_US
dc.subject.otherMarketing socialen_US
dc.subject.otherDonaciones de sangreen_US
dc.titleHow to increase blood donation by social marketingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/Articlees
dc.typeArticlees
dc.identifier.doi10.1007/s12208-015-0133-8
dc.identifier.scopus84941731967-
dc.contributor.authorscopusid9132741700
dc.contributor.authorscopusid56035879200-
dc.contributor.authorscopusid20434158000-
dc.description.lastpage266-
dc.description.firstpage253-
dc.relation.volume12-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.date.coverdateOctubre 2015
dc.identifier.ulpgces
dc.description.sjr0,243
dc.description.sjrqQ3
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1457-0250-
crisitem.author.orcid0000-0002-1149-2544-
crisitem.author.orcid0000-0002-7078-0271-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameBeerli Palacio, María Asunción-
crisitem.author.fullNameMartín Santana, Josefa Delia-
Colección:Artículos
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