Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/23851
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Moya Otero, José | es |
dc.contributor.author | Aguiar Perera, María Victoria | es |
dc.contributor.other | Departamento de Educación | es |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T02:31:19Z | |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T13:28:36Z | - |
dc.date.available | 2017-10-05T02:31:19Z | |
dc.date.available | 2018-06-05T13:28:36Z | - |
dc.date.issued | 2001 | es |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/23851 | |
dc.format | application/pdf | es |
dc.language | spa | es |
dc.rights | by-nc-nd | es |
dc.subject | 610402 Métodos educativos | es |
dc.subject | 58 Pedagogía | es |
dc.subject.other | Tecnología educativa | es |
dc.title | El mensaje del medio: una aproximación a las tecnologías educativas desde la práctica docente | es |
dc.title.alternative | The message of the media: an approach to technology didactique since teaching practice | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es |
dc.type | Thesis | es |
dc.compliance.driver | 1 | es |
dc.contributor.departamento | Departamento de Educación | es |
dc.investigacion | Artes y Humanidades | es |
dc.rights.accessrights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type2 | Tesis doctoral | es |
dc.identifier.matricula | TESIS-73166 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | es |
dc.contributor.programa | Análisis Y Evaluación Curricular | es |
item.grantfulltext | open | - |
item.fulltext | Con texto completo | - |
crisitem.advisor.dept | Departamento de Educación | - |
crisitem.author.dept | GIR G9-Historia, economía y sociedad | - |
crisitem.author.dept | Departamento de Educación | - |
crisitem.author.orcid | 0000-0003-0017-9058 | - |
crisitem.author.parentorg | Departamento de Ciencias Históricas | - |
crisitem.author.fullName | Aguiar Perera, María Victoria | - |
Appears in Collections: | Tesis doctoral |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.