Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/2230
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGarcía Correa, Antonio-
dc.contributor.advisorMarrero Rodríguez, Gonzalo-
dc.contributor.authorCalvo Hernández, Pastora-
dc.contributor.otherDepartamento de Psicología y Sociologíaen_US
dc.creatorCalvo Hernández, Pastoraes
dc.date2002es
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-06-05T13:04:29Z-
dc.date.available2009-10-08T09:41:42Z-
dc.date.available2018-06-05T13:04:29Z-
dc.date.issued2002en_US
dc.identifier.isbn978-84-691-7005-2en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/2230-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.subject610204 Psicología escolar-
dc.subject58 Pedagogía-
dc.subject.otherDisciplina escolares
dc.subject.otherEnseñanza secundariaes
dc.titleLa disciplina en secundaria : un programa de intervenciónen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.compliance.driver1es
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología y Sociología y Didácticas Especialesen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.fechadeposito2009-10-08T09:41:42Zes
dc.identifier.absysnet"546336 ; 258985"es
dc.investigacionArtes y Humanidades-
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Tesis doctoralen_US
dc.identifier.matriculaTESIS-72635es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.programaFormación Del Profesoradoes
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.fullNameCalvo Hernández, Pastora María Del Ca-
Appears in Collections:Tesis doctoral
Thumbnail
Adobe PDF (31,58 MB)
Show simple item record

Page view(s)

416
checked on Apr 13, 2024

Download(s)

318
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.