Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/22152
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLarraz Rada, Virginiaen_US
dc.date.accessioned2017-06-13T02:30:56Z-
dc.date.accessioned2018-03-16T09:14:52Z-
dc.date.available2017-06-13T02:30:56Z-
dc.date.available2018-03-16T09:14:52Z-
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.issn0213-0610en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/22152-
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespaen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada. Revista de investigaciones y experiencias en Ciencias de la Educación, [ISSN 2386-3374], v. 26, p. 150-153en_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject531204 Educaciónen_US
dc.titleMejora de la dirección y progreso de la escuela. Un binomio complejoen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewen_US
dc.typeReviewen_US
dc.compliance.driver1-
dc.identifier.absysnet235347-
dc.identifier.crisid--
dc.identifier.eissn2386-3374-
dc.description.lastpage153en_US
dc.description.firstpage150en_US
dc.relation.volume26en_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.type2Reseñaen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.supplement--
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI-
dc.description.dialnetimpact0,02
dc.description.dialnetqQ4
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Appears in Collections:Reseña
Guiniguada. 3ª Etapa.n.26, 2017 
Thumbnail
Adobe PDF (201,07 kB)
Show simple item record

Page view(s)

60
checked on Sep 30, 2023

Download(s)

38
checked on Sep 30, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.