Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/2107
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMarrero Rodríguez, Gonzalo-
dc.contributor.advisorCastro Sánchez, José Juan-
dc.contributor.authorGrijalvo Lobera, Fernando-
dc.creatorGrijalvo Lobera, Fernandoes
dc.date2004es
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-06-05T12:45:23Z-
dc.date.available2009-10-08T09:34:48Z-
dc.date.available2018-06-05T12:45:23Z-
dc.date.issued2004en_US
dc.identifier.isbn978-84-691-6956-8en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/2107-
dc.formatapplication/pdfes
dc.languagespaen_US
dc.subject580302 Preparación de profesores-
dc.subject58 Pedagogía-
dc.subject.otherDocenteses
dc.subject.otherFormaciónes
dc.titleIncidencia de los cursos de formación de profesorado en la mejora de la calidad docenteen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.typeThesisen_US
dc.compliance.driver1es
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Especiales y Psicología y Sociologíaen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.fechadeposito2009-10-08T09:34:48Zes
dc.identifier.absysnet546506es
dc.investigacionArtes y Humanidades-
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Tesis doctoralen_US
dc.identifier.matricula73449es
dc.identifier.ulpgces
dc.contributor.programaFormación Del Profesoradoes
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
crisitem.author.orcid0000-0002-1316-8115-
crisitem.author.fullNameGrijalvo Lobera, Fernando-
Appears in Collections:Tesis doctoral
Thumbnail
Adobe PDF (21,74 MB)
Show simple item record

Page view(s)

57
checked on May 21, 2022

Download(s)

148
checked on May 21, 2022

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.