Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/1751
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAlemán, Manuelen_US
dc.date.accessioned2009-10-08T02:31:00Z-
dc.date.accessioned2018-06-06T09:06:39Z-
dc.date.available2018-06-06T09:06:39Z-
dc.date.issued1987en_US
dc.identifier.isbn84-7580-499-3en_US
dc.identifier.other1726-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/1751-
dc.languagespaen_US
dc.publisherConfederación Española de Cajas de Ahorrosen_US
dc.subject58 Pedagogíaen_US
dc.subject.otherFreire, Paulo (1921-1997)en_US
dc.subject.otherCrítica e interpretaciónen_US
dc.subject.otherPsicología pedagógicaen_US
dc.subject.otherEstrategias y políticas educativasen_US
dc.titlePraxis y educación: teorías subyacentes en el sistema psicopedagógico de Freireen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/booken_US
dc.typeBooken_US
dc.identifier.absysnet41567-
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type2Libroen_US
dc.description.numberofpages336en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Libro
Thumbnail
pdf
Adobe PDF (16,86 MB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.