Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/17334
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHernández Prados, María Ángeles-
dc.contributor.authorValcárcel-Resalt Castillo, Tirso-
dc.date.accessioned2016-06-09T02:30:34Z-
dc.date.accessioned2018-05-16T08:05:15Z-
dc.date.available2016-06-09T02:30:34Z-
dc.date.available2018-05-16T08:05:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.issn2386-3374-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/17334-
dc.formatapplication/pdf-
dc.languagespa-
dc.relation.ispartofEl Guiniguada-
dc.sourceEl Guiniguada [ISSN 2386-3374], n. 24, p. 74-77-
dc.subject58 Pedagogía-
dc.subject531204 Educación-
dc.titleLa pedagogía social y la escuela. Los retos socioeducativos de la institución escolar en el siglo XXI-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/review-
dc.typereview-
dc.compliance.driver1-
dc.identifier.absysnet235347-
dc.investigacionArtes y Humanidades-
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.type2Reseña-
dc.description.notasLa pedagogía social y la escuela. Los retos socioeducativos de la institución escolar en el siglo XXI / March Cerdà; M. & Orte Socias, C., Octaedro-
dc.utils.revision-
dc.identifier.ulpgc-
dc.identifier.ulpgc-
dc.identifier.ulpgc-
dc.identifier.ulpgc-
dc.contributor.buulpgcBU-EGB-
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI-
dc.description.dialnetimpact0,0
dc.description.dialnetqQ4
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.fulltextCon texto completo-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Reseña
Thumbnail
Adobe PDF (203,28 kB)
Show simple item record

Page view(s)

111
checked on May 4, 2024

Download(s)

185
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.