Identificador persistente para citar o vincular este elemento: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/143982
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorPastor Andrés, Daviden_US
dc.contributor.authorGezuraga Amundarain, Monikeen_US
dc.contributor.authorDarretxe Urrutxi, Leireen_US
dc.contributor.authorRodríguez-Torre, Iñigoen_US
dc.contributor.editorUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.date.accessioned2025-07-29T15:36:12Z-
dc.date.available2025-07-29T15:36:12Z-
dc.date.issued2025en_US
dc.identifier.issn2386-3374en_US
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/143982-
dc.description.abstractJoan den mendeaz geroztik, ekarpen ugari egin dira, eta horrek agerian uzten du zernolako garrantzia duten zenbait funtziok, hala nola orientazioak, aholkularitzak eta abarrek unibertsitatean. Europako Uniberstitate Eremuak (EUE), hala ere, garrantzi hori azpimarratu du, eta, gainera, ikasleak ikaskuntza-prozesuaren erdigunean jarri nahi izan ditu. Haatik, askotan, arau eta protokolo-esparru desberdinak izateak, paperaren gaineko tutoretza ulertzeko eta/edo kontzeptualizatzeko modu batzuetan aurrera egiteak ez du benetako islarik izan praktikan. Lan honek tutoretza ulertzeko modu berri baten izateko arrazoia mugatu nahi du, tutoretza-interakzioaren kontzepturantz igarotzearen aldeko apustua eginez. Metodologiari dagokionez, berrikuspen teoriko bat egin dugu funtsezko gaiak zehaztu ahal izateko. Funtsezko gai horiek haien esanahia eta helburua ulertzen lagundu digute, eta interakzio horren azpian dauden hainbat eredu ulertzeko aukera ematen digute. Berrikuspen horren bidez tutoretzak garapen integrala sustatu behar duela ikusten dugu, eta, horretarako, unibertsitatearen lana funtsezkoa da. Amaitzeko, Tutoretza-Interakzioari (TI) buruzko definizio propioa ematen da, aztergai konplexu hori ikustarazteko.en_US
dc.description.abstractSince the last century, numerous contributions have drawn our attention to the relevance of functions such as guidance, counselling, etc. in the higher education system. The European University Area (EUE), however, has stressed this importance and also sought to place students at the centre of the learning process. However, often the existence of different rules and protocol frameworks, progress in certain ways of understanding and/or conceptualizing guardianship on paper, has not been a real reflection in practice. This paper aims to delimit the rationale for a new way of understanding tutoring, betting on moving towards the concept of tutorial interaction (TI). Regarding the methodology, a theoretical review has been carried out to determine the key issues. These fundamental issues have helped us understand their meaning and purpose, and allow us to understand the different models underlying this interaction. Through this review we observed that tutoring should promote integral development and for this, the work of the university is key. We conclude with our own definition of TI that aims to provide a glimpse of this complex object of study.en_US
dc.languageothen_US
dc.relation.ispartofEl Guiniguadaen_US
dc.sourceEl Guiniguada [ISSN 0213-0610, eISSN 2386-3374], n. 34, p. 140-158, (Julio 2025)en_US
dc.subject580204 Niveles y temas de educaciónen_US
dc.subject.otherInterakzioaen_US
dc.subject.otherTutoretzaen_US
dc.subject.otherUnibertsitateaen_US
dc.subject.otherIkasleaen_US
dc.subject.otherGarapen integralaen_US
dc.subject.otherInteracciónen_US
dc.subject.otherTutoringen_US
dc.subject.otherUniversityen_US
dc.subject.otherStudenten_US
dc.subject.otherIntegral Developmenten_US
dc.titleTutoretza-ekintzatik Tutoretza-Interakziora (TI) Goi Mailako ikasketetanen_US
dc.title.alternativeFrom Tutoring Action to Tutoring Interaction (TI) in Higher Educationen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.20420/ElGuiniguada.2025.805en_US
dc.description.lastpage158en_US
dc.identifier.issue34 (2025)-
dc.description.firstpage140en_US
dc.relation.volume34en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Artículoen_US
dc.description.numberofpages19en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.contributor.wosstandardUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria, null-
dc.date.coverdateJulio 2025en_US
dc.identifier.ulpgcNoen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.description.jcr0,2
dc.description.jcrqQ4
dc.description.sellofecytSello FECYT
dc.description.esciESCI
dc.description.fecytqQ4
dc.description.fecytpuntuacion19,99
dc.description.dialnetimpact0,0
dc.description.dialnetqQ3
dc.description.miaricds10,0
dc.description.erihplusERIH PLUS
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
Colección:Artículos
Adobe PDF (3,23 MB)
Vista resumida

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.