Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/140939
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEscandell Bermúdez, María Olgaes
dc.contributor.authorCastañeda Labrador, Cristian
dc.date.accessioned2025-06-22T20:03:47Z-
dc.date.available2025-06-22T20:03:47Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/140939-
dc.titleRealidad Virtual y Aumentada: transformando la educación inclusiva de infancias sordas.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-38045
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.