Identificador persistente para citar o vincular este elemento: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/140368
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorCabezuelo-Lorenzo, Franciscoen_US
dc.contributor.authorQuintana Gómez, Ángelen_US
dc.date.accessioned2025-06-17T10:24:41Z-
dc.date.available2025-06-17T10:24:41Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.isbn9789942339027en_US
dc.identifier.otherScopus-
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/140368-
dc.languageengen_US
dc.publisherGrupo Compásen_US
dc.relation.ispartofMarketing And Communication In The Digital Age: Ai, Social Media, And New Narratives
dc.sourceCarlos Barros Bastidas, Javier Sierra Sánchez (eds.). Marketing and Communication in the digital age: AI, social media, and new narratives, Compás, p. 40-54, (Enero 2024)en_US
dc.subject531290 Economía sectorial: turismoen_US
dc.subject531105 Marketing (comercialización)en_US
dc.subject.otherMuseosen_US
dc.subject.otherMarketing digitalen_US
dc.titleParticipation and engagement in social networks as a digital communication strategy for museums and art collections: The Dalí caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.scopus105005568709-
dc.contributor.orcid0000-0002-9380-3552-
dc.contributor.orcid0000-0002-5139-8755-
dc.contributor.authorscopusid56042198700-
dc.contributor.authorscopusid59905066100-
dc.description.lastpage54en_US
dc.description.firstpage40en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.date.coverdateEnero 2024en_US
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dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
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item.fulltextCon texto completo-
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crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0002-5139-8755-
crisitem.author.fullNameQuintana Gómez, Ángel-
Colección:Capítulo de libro
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