Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/136045
Title: Fostering autonomous learning in higher education through AI: effectiveness and student satisfaction
Authors: Miguel Izquierdo-Díaz
Bárbara Biosca
Lucía Arévalo-Lomas
Blanca Castells
David Paredes-Palacios
Humberto Serrano
UNESCO Clasification: 120304 Inteligencia artificial
580107 Métodos pedagógicos
Keywords: Artificial Intelligence
Autonomous Learning
E-Learning
Virtual Assistant
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/136045
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 129-130, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (770,54 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.