Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/136045
Title: | Fostering autonomous learning in higher education through AI: effectiveness and student satisfaction | Authors: | Miguel Izquierdo-Díaz Bárbara Biosca Lucía Arévalo-Lomas Blanca Castells David Paredes-Palacios Humberto Serrano |
UNESCO Clasification: | 120304 Inteligencia artificial 580107 Métodos pedagógicos |
Keywords: | Artificial Intelligence Autonomous Learning E-Learning Virtual Assistant |
Issue Date: | 2024 | Publisher: | Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) | Conference: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) | URI: | http://hdl.handle.net/10553/136045 | ISBN: | 978-84-09-63206-0 | Source: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 129-130, (Noviembre 2024) |
Appears in Collections: | Actas de congresos |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.