Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136037
Title: Use of a Digital Driving Twin to Teach Development Skills in the Field of Autonomous Driving
Authors: Gordon Lutz
Tobias Peuschke-Bischof
Stefan Kubica
Tobias Kutzner
UNESCO Clasification: 3317 Tecnología de vehículos de motor
120326 Simulación
Keywords: Teaching methodologies
Digital skills
Digital Driving Twin,
AI-based Scenarios
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136037
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 113-114, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (761,05 kB)
Show full item record

Page view(s)

18
checked on May 17, 2025

Download(s)

17
checked on May 17, 2025

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.