Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/136036
Title: | Comparison of face-to-face and online teaching in engineering degrees: a case of study at U-tad university | Authors: | Rafael Socas Gutiérrez Gómez Déniz, Luis |
UNESCO Clasification: | 33 Ciencias tecnológicas 5801 Teoría y métodos educativos 580107 Métodos pedagógicos |
Keywords: | Face-to- face leaning Online learning Student’s surveys Engineering degrees |
Issue Date: | 2024 | Publisher: | Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) | Conference: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) | URI: | http://hdl.handle.net/10553/136036 | ISBN: | 978-84-09-63206-0 | Source: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 111-112, (Noviembre 2024) |
Appears in Collections: | Actas de congresos |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.