Please use this identifier to cite or link to this item:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136036
Title: | Comparison of face-to-face and online teaching in engineering degrees: a case of study at U-tad university | Authors: | Rafael Socas Gutiérrez Gómez Déniz, Luis |
UNESCO Clasification: | 33 Ciencias tecnológicas 5801 Teoría y métodos educativos 580107 Métodos pedagógicos |
Keywords: | Face-to- face leaning Online learning Student’s surveys Engineering degrees |
Issue Date: | 2024 | Publisher: | Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) | Conference: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136036 | ISBN: | 978-84-09-63206-0 | Source: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 111-112, (Noviembre 2024) |
Appears in Collections: | Actas de congresos |
Page view(s)
25
checked on May 17, 2025
Download(s)
11
checked on May 17, 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.