Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/136036
Title: Comparison of face-to-face and online teaching in engineering degrees: a case of study at U-tad university
Authors: Rafael Socas Gutiérrez
Gómez Déniz, Luis 
UNESCO Clasification: 33 Ciencias tecnológicas
5801 Teoría y métodos educativos
580107 Métodos pedagógicos
Keywords: Face-to- face leaning
Online learning
Student’s surveys
Engineering degrees
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/136036
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 111-112, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (773,32 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.