Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/136028
Title: Collaborative learning in intercultural information literacy – the case of the Intercultural Perspectives on Information Literacy and Metaliteracy (IPILM) course
Authors: Justyna Berniak-Woźny
UNESCO Clasification: 120318 Sistemas de información, diseño componentes
5802 Organización y planificación de la educación
Keywords: Metaliteracy
Collaborative learning
GLAID framework
Illustrative case study
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/136028
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 93-94, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (771,27 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.