Identificador persistente para citar o vincular este elemento:
https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136028
Title: | Collaborative learning in intercultural information literacy – the case of the Intercultural Perspectives on Information Literacy and Metaliteracy (IPILM) course | Authors: | Justyna Berniak-Woźny | UNESCO Clasification: | 120318 Sistemas de información, diseño componentes 5802 Organización y planificación de la educación |
Keywords: | Metaliteracy Collaborative learning GLAID framework Illustrative case study |
Issue Date: | 2024 | Publisher: | Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) | Conference: | XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) | URI: | https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/136028 | ISBN: | 978-84-09-63206-0 | Source: | Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 93-94, (Noviembre 2024) |
Colección: | Actas de congresos |
Page view(s)
25
checked on May 17, 2025
Download(s)
19
checked on May 17, 2025
Google ScholarTM
Check
Altmetric
Share
Export metadata
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.