Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/135994
Title: Interdisciplinary project-based learning: the impact of co-teaching on students’ achievement
Authors: Laura Fedeli
Rosita Deluigia
UNESCO Clasification: 5801 Teoría y métodos educativos
580107 Métodos pedagógicos
Keywords: Interdisciplinarity
Project-based learning
Co-teaching
Higher education
Issue Date: 2024
Publisher: Universidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC) 
Conference: XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/135994
ISBN: 978-84-09-63206-0
Source: Libro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 55-56, (Noviembre 2024)
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (767,43 kB)
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.