Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/jspui/handle/10553/135955
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMilka Hadjikotevaen_US
dc.date.accessioned2025-02-06T11:50:39Z-
dc.date.available2025-02-06T11:50:39Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.isbn978-84-09-63206-0en_US
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/135955-
dc.languageengen_US
dc.publisherUniversidad de Las Palmas de Gran Canaria (ULPGC)en_US
dc.sourceLibro de Actas de las XI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el ámbito de las TIC y las TAC, Las Palmas de Gran Canaria, 20, 21 y 22 de noviembre de 2024 / José M. Canino Rodríguez, Jesús B. Alonso Hernández, Carlos M. Travieso González, Antonio G. Ravelo García, Santiago T. Pérez Suárez, David de la Cruz Sánchez Rodríguez (eds.), p. 35-36, (Noviembre 2024)en_US
dc.subject120317 Informáticaen_US
dc.subject580107 Métodos pedagógicosen_US
dc.subject.otherEMIen_US
dc.subject.otherEFL, academic presentations, presentation modelen_US
dc.subject.otherAcademic presentationsen_US
dc.subject.otherPresentation modelen_US
dc.titleAcademic Presentation Training: a Flipped-Classroom Tool to Enhance Academic Communication in an EMI Environmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceobjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.relation.conferenceXI Jornadas Iberoamericanas de Innovación Educativa en el Ámbito de las TIC y las TAC (InnoEducaTIC 2024)en_US
dc.description.lastpage36en_US
dc.description.firstpage35en_US
dc.investigacionCienciasen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.description.numberofpages2en_US
dc.utils.revisionen_US
dc.date.coverdateNoviembre 2024en_US
dc.identifier.ulpgcNoen_US
dc.contributor.buulpgcBU-INFen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.event.eventsstartdate20-11-2024-
crisitem.event.eventsenddate22-11-2024-
Appears in Collections:Actas de congresos
Adobe PDF (787,43 kB)
Show simple item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.