Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/134303
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Santana, Francisco Nicolás-
dc.contributor.authorMoreno Benítez, Paula María-
dc.date.accessioned2024-10-07T10:36:49Z-
dc.date.available2024-10-07T10:36:49Z-
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/134303-
dc.languagespaen_US
dc.subject5802 Organización y planificación de la educaciónen_US
dc.titleLa respuesta de la Educación Primaria al síndrome de Prader-Willien_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Ciencias de la Educaciónen_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-72594
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

41
checked on Jan 4, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.