Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/133770
Title: Artificial Intelligence In Efl Classrooms: The Use Of Chatbot Replika To Improve Spanish Studentswriting Proficiency And Intercultural Competence
Authors: Kallmünzer Montenegro, Laura María
Director: Arnáiz Castro, Patricia
Issue Date: 2024
Department: Departamento de Didácticas Específicas
Degree: Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
URI: http://hdl.handle.net/10553/133770
Appears in Collections:Trabajo final de máster

En el caso de que no encuentre el documento puede ser debido a que el centro o las/os autoras/es no autorizan su publicación. Si tiene verdadero interés en el contenido del mismo, puede dirigirse al director/a o directores/as del trabajo cuyos datos encontrará más arriba.

Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.