Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/133770
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArnáiz Castro, Patriciaes
dc.contributor.authorKallmünzer Montenegro, Laura María
dc.date.accessioned2024-10-07T10:34:34Z-
dc.date.available2024-10-07T10:34:34Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/133770-
dc.titleArtificial Intelligence In Efl Classrooms: The Use Of Chatbot Replika To Improve Spanish Studentswriting Proficiency And Intercultural Competence
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-23963
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.