Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/133681
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFigueroa Reguera, Maria Omayraes
dc.contributor.authorMedina Monroy, Ana Teresa
dc.date.accessioned2024-10-07T10:34:09Z-
dc.date.available2024-10-07T10:34:09Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/133681-
dc.titleEstrategias Metodológicas De Aula Para El Alumnado Con Neae En Materia Afectivo-Sexual
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-22288
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.