Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/132815
Title: Analyzing Boosters in 19th-Century English Recipes Authored by Women: A Linguistic Study of Conviction and Authority
Authors: Álvarez Gil, Francisco José 
Soto Déniz, Isabel 
UNESCO Clasification: 5701 Lingüística aplicada
Issue Date: 2023
Project: Los Mecanismos Interpersonales en Los Textos Instructivos Especializados, Domésticosy No Domésticos, Escritos Por Mujeres en Inglés Moderno 
Conference: II Congreso internacional i-DEA (Investigación Didáctica y Estudios Curriculares Avanzados) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/132815
Source: II Congreso internacional i-DEA (Investigación Didáctica y Estudios Curriculares Avanzados) . Innovación y Transferencia en el marco de los ODS: Sociedad y Educación
Appears in Collections:Ponencias
Show full item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.