Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/131658
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez García, Migueles
dc.contributor.authorRodríguez Vargas, María Aránzazu
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:45Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:45Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/131658-
dc.titleDetección temprana de la dislexia. Propuesta holística de intervención educativa, familiar y social
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-23054
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

13
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.