Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/131658
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez García, Migueles
dc.contributor.authorRodríguez Vargas, María Aránzazu
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:45Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:45Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/131658-
dc.titleDetección temprana de la dislexia. Propuesta holística de intervención educativa, familiar y social
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-23054
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.