Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/131597
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVelasco Alonso, Pedroes
dc.contributor.authorRodríguez Manzaneda, Irene
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:33Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:33Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/131597-
dc.titlePropuesta De Intervención Para Escuchar La Voz Del Alumnado En Un Marco Inclusivo
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-22259
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantil
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

13
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.