Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131518
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTorres Martel, Braulioes
dc.contributor.authorSandín Grueso, Alba
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:11Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:11Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131518-
dc.titleArmonizando El Aprendizaje: El Uso De La Música En La Enseñanza Del Inglés En Primaria". (Propuesta De Intervención)
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicas
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-21846
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

85
checked on Dec 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.