Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131477
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTravieso González, Carlos Manueles
dc.contributor.authorSantana Alonso, Guillermo Iván
dc.date.accessioned2024-06-30T20:04:01Z-
dc.date.available2024-06-30T20:04:01Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/131477-
dc.titleJugando Para Aprender: Aplicación De La Gamificación En El Contexto De La Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Señales y Comunicaciones
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-21587
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TEL
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

15
checked on Jul 27, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.