Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/131360
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Montenegro, Juan Antonioes
dc.contributor.authorGarcía Carrillo, Alexis Jesús
dc.date.accessioned2024-06-30T20:03:33Z-
dc.date.available2024-06-30T20:03:33Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/131360-
dc.titleInnovación en campañas políticas: explorando la incorporación de las tecnologías emergentes en el marketing político.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Informática y Sistemas
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-19452
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-INF
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Marketing y Comercio Internacional
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.