Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/128867
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsa-
dc.contributor.authorFanjul Fernández, Raquel Lucía-
dc.date.accessioned2024-02-11T21:01:04Z-
dc.date.available2024-02-11T21:01:04Z-
dc.date.issued2024en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/128867-
dc.languagespaen_US
dc.titleMúsica, emociones y autismo en el aula de Primaria.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Socialen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.matriculaTFT-21120
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

88
checked on Sep 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.