Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/128140
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPicazo Peral, Patriciaes
dc.contributor.authorFalcón Caballero, Beatriz
dc.date.accessioned2023-12-24T21:01:38Z-
dc.date.available2023-12-24T21:01:38Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/128140-
dc.titlePlan de Marketing del Hotel Seaside Palm Beach 2022.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Economía y Dirección De Empresas
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-19436
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECO
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Marketing y Comercio Internacional
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.