Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/126690
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Gil, María Estheres
dc.contributor.authorCastrillo González, Helenaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:40:48Z-
dc.date.available2023-09-22T08:40:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/126690-
dc.titleAnalysing English Pronunciation on Secondary and Baccalaureate Native Spanish-Speaking CLIL Students: a Research Focusing on the Communicative Competences
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-74614es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (Inglés) por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
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