Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/126653
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlonso Almeida, Francisco Jesúses
dc.contributor.authorMartel Lamas, Gabrieles
dc.date.accessioned2023-09-22T08:40:43Z-
dc.date.available2023-09-22T08:40:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/126653-
dc.titlePersuasion Techniques in Spanish and English Advertisinges
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-74562es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Discourse, Communication and Society-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

26
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.