Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/126539
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantana Pérez, Francisco Jes
dc.contributor.authorDíaz Acosta, Adriánes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:40:28Z-
dc.date.available2023-09-22T08:40:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/126539-
dc.titleLa Importancia Del Uso De La Tecnología Y Los Videojuegos Para La Enseñanzaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Informática y Sistemases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-74378es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-INFes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IUCES: Centro de Tecnologías de la Imagen-
crisitem.advisor.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Informática y Sistemas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

94
checked on Dec 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.