Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/125910
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDévora Zerpa, Yaiza Del Pinoes
dc.contributor.authorD'Errico Rodríguez, Laviniaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:39:18Z-
dc.date.available2023-09-22T08:39:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/125910-
dc.titleThe Theory Of Multiple Intelligences To Promote The Use Of Emotional Intelligence In Efl Classroomes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-72994es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

18
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.