Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125856
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGuerra Santana, Mónica Franciscaes
dc.contributor.authorRuiz Viera, Paulaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:39:11Z-
dc.date.available2023-09-22T08:39:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125856-
dc.titleLa gamificación como estrategia didáctica de intervención en el alumnado TDAHes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72894es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

21
checked on Jun 15, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.