Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/125821
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEtopa Bitata, María Del Pilares
dc.contributor.authorEstévez Herrera, Nieves Rosaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:39:07Z-
dc.date.available2023-09-22T08:39:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/125821-
dc.titleEnclave de inclusividad. Investigar la educación inclusiva en el aulaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72835es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Dec 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.