Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125688
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRamos Gordillo, Antonio Sebastiánes
dc.contributor.authorQuintana Rodríguez, Irises
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:52Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125688-
dc.titleAulas Hospitalarias: Estrategias De Animación A La Lecturaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación Físicaes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72512es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-FISes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Praxiología motriz, entrenamiento deportivo, didáctica de las actividades físicas y salud-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación Física-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

87
checked on Feb 15, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.