Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125660
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLeón González-Vélez, Jaime Josées
dc.contributor.authorRamírez Martel, Inmaculadaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:49Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125660-
dc.titleFlipped-Classroom: Propuesta De Intervención Para Un Aula De Quinto De Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72445es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Didáctica, Aprendizaje y Motivación en Contextos Específicos-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.